Sayfalar

Ne bosalmasi yapicam daha ( anal )

banyoda analdan cakma

Banyoda ayna karşısında sevgilisine analdan giriyor
Manitasını bu kez sırf arkadan yapmak için domaltmış ama kız sanki bana domaldıgına ve arkadan verdigine baya bir pişman gibi geldi..Tabi öküzün göte girisini bir görün insan yavaş yavaş girer a.q davar resmen ya kız tabi istemez.Böyle öküzlere denk geliyor bu kızlar.
Kız Boşal dedi ne boşalması daha yapıcam ben götten 
Aşkım çok güzel götün var deyince hadi boşal diyor kız ne boşalması daha devam edicem ben diyor, girmiş o dar yere hemen boşalırmı tadını cıkarmaya bakıyor tabi...biraz yalasan diyor..
Canı yanınca daha yapıcam diyor oglan deme yaa dedi
kız hayır  diyor Dallama kızın arkadan çıkardı kıza sakso çektirdi biraz tekrar arkaya girip devam etti.

bosalmadan sikicem daha



Hiç yorum yok:

Yorum Gönderme